Varberg

Idag va vi i Varberg me jobbet, de va faktiskt riktigt mysig. Gick på torget och sen åt vi middag på wärdshuset.
Annars för övrigt har de ju vart underbart väder ute.. Så så fort jag kom hem va vi ute hela dagen o kvällen.
Johannes klättrade upp på vår LIVSFARLIGA klättreställning o rammlade ner.. Usch mitt hjärta satt i halsgropen.. Han rammlade med huvudet före rakt ner i sanden men de va då inte långt från trappsteget.. Fyy att dom inte kan bygga nått som inte är farligt för barn. Den är så brant den trappan upp och jätte smala trappsteg.. HATAR DEN!!


Sedan tog jag o Johannes oss ett gott bad, medans pappa gick o handla.. Så nu ligger han o sussar..
Imån blir de jobb igen... 07.30-14.00 gott att de blir lite pengar i Juni i alla fall :)

Nu orkar jag nog inte skriva mer.. ska nog kolla tv.. eller surfa runt lite

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åh fy! :-o hoppas det gick bra med huvudet :-(

2010-05-19 @ 22:50:31
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0