Tänkte på en sak

Jag låg häromdan i sängen eller rättare sagt natten, kunde inte sova för jag tänkte så mkt.
Jag har funderat länge på om jag ska skriva en liten berättelse om mitt liv. vad tror ni??
Som ni alla inte/eller kanske vet, så har de hänt en del men de e så med att när jag funderade på detta , så tänkte jag.. De är en del saker jag inte kan skriva ut och hur ska jag då kunna förklara?
Hmm men jag tror nog att jag ska knåpa ihop något..

Inlägget isåfall kommer att vara från att jag föddes ca. till min ålder jag är idag.. Komemr nog ta mkt. lång tid.. Men kommer nog bli intressant. Och bara man hinner ha tid för de med.

Jaja.. funderar på en cigg nu..

Kommentarer
Postat av: det låter som en bra ide vännen :) Säger lycka till och ser framemot att läsa din bok Kram

2010-05-16 @ 22:14:32
Postat av: Emmelie

Bra om ni skriver vem som kommenterar så man vet :)

2010-05-16 @ 22:33:47
Postat av: Annelie

2010-05-16 @ 22:50:53
Postat av: Annelie

Postade en kommentar av misstag som blev blank. Skulle bara säga.. Go for it! Bruden. Klart du ska göra.. Var de meningen att jag skulle skriva innan. Men fick väl lägga ett inlägg till istället.. heheheh. Kram

2010-05-16 @ 22:53:39
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ja, låter som en bra idé :-)

2010-05-17 @ 09:30:09
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0