Shopping

Idag va vår lilla familj på shopping runda i Kinna.
Väldigt kul att shoppa till Johannes tycker jag, för sällan jag shoppar till mig själv. Men tror de blir så automatiskt att man handlar till ungarna istället.

Först va vi på Lindex o handla:

Jacka storlek 98 Märke Detroit

T-shirt (rea) storlek 92 och ett par FIX shorts storlek 92

FIX shorts storlek 98

Sen va de vidare till Kapphal och shoppa lite till


Badshorts storlek 98

T-shirt storlek 98/104 shorts storlek 98
Ta 3 betala för 2

Linne storlek 92

Alla dessa saker gick väl på ca 1000 kr , tycker ändå man får en hel del kläder med tanke på att de är 2 st saker i FIX märke.
Skulle kollat någon hatt med, men när vi väl pröva så ville han inte ha på sig de. Tror de e lika bra att skita i de han kommer aldrig vilja ha på sig de i allafall.
Sen efter vi kommit hem , kom grannen med kläder med till Johannes de va allt från byxor , t-shirt´s , vind jacka , Luv tröjor mm. Väldigt bra att ärva för då är de kläder han kan ha typ hos dagmamman.
Jag blir så glad när min son kommer va fin i sommar.. åh gull unge.

Ne nu vidare att ta tag i disken tror jag, eller lite BETAPET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0