Mitt val, Mitt lv!

Alla har vi våra brister och fel. Även jag och även du!
Jag gjorde ett val att jag vill försöka med min kille igen, och vad är de för fel?
Alla är vi inte lika och alla vet vi inte allt om varann..
De ni får höra är negativa saker när man är arg, och aldrig dom posetiva stunder man har tillsamman´s.
Vi har gjort vårt val nu, och så är de! Ni behöver inte säga till mig att
- Kom inte o gnäll sen, eller bla bla bla.
Jag har en vän som har haft de likadant och jag har då stöttat henne i dom val hon gjort.
Inte fan trycker jag ner henne..Hon e ju min vän liksom.
Och ni som vill kommentera min status på Facebook eller inlägg, gör de men fan inte om de något så jävla ointressant för då kan ni låta bli lika väl, spara krafterna i fingrarna.
SLUTDISKUTERAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0