Jobbat sol och regn

Ja idag har man jobbat,så underbart väder de va.. Men givetvis när jag kom hem blev de JÄTTE regn.. Fy fan säger jag..
Va o handla lite efter jobbet och sen bar de av på kalas..
Men om man ska gå på kalas måste man vara fin, såå jag tänkte de att jag klippte av Johannes sitt hår..
Hur gullig e han inte nu då?? Åh så underbart söt. De sa dom alla , och tillo med folk vi träffa ute .

De va innan

O detta NU, lite suddigt men kameran dog precis

Har tagit lite andra bilder med, för som ni vet så drömmer o pratar Johannes om Traktorer sovandes som vaken


Vaktmästarns är nog dom bästa

Sen lite andra bilder ni får glutta på

Pet pet i näsan..


Han o kusinen när dom har kalas

Har inte så mkt. mer att tillägga idag, är ganska trött faktiskt .
Men nu ska jag vara ledig ett tag och på Lördag blir de släckträff hos min moster (Lena).
Vi har en träff varje Pingst med hela släckten, där de blir tipspromenad och grillning och kubb mm.
Mycket kul brukar de vara.

Kommentarer
Postat av: Johanna

så häftig han blev i den nya frisyren :)

2010-05-20 @ 21:03:25
URL: http://strom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0