HUR?

Ska jag kunna förklara så någon fattar?? JAG KAN INTE, DE GÅR INTE!!
Jag mår skit men kan inte säga de rakt ut, frågar någon mig-Hur é de?
Jag svarar då - Jo de är bara bra.
FEL FEL FEL..
Försöker skriva på min berättelse, men de går inte många minnen som ploppar upp och jag mår bara dåligt igen.
Men vill ju att någon ska förstå.... Vill bara igentligen sitta o gråta och tycka synd om mig själv.

Johannes är den enda jag ÄLSKAR så in i norden att de gör ont.. Jag ska göra allt för honom ALLT ALLT.

Min underbara Mamma, henne älskar jag med så de gör ONT!

Min familj är mitt stöd.

Jag ska då nån gång ta mig igenom detta, jag lovar..
Jag är inte den person jag borde vara..

Jag ska skrika rakt ut NU..
Hjälp mig.. hjälp mig..

Jag vet dock att folk säger man ej ska skriva ut på nätet osv. Men om jag vill göra detta så gör jag de.. DETTA ÄR MIN BLOGG, MITT LIV!!!

MITT FUCKING LIV!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är väl inget strul mellan dig o killen? Kämpa på, jag skriver oxå om mitt liv, har haft det skitjobbigt och jag har skrivit i några år. Det har hjälpt mig. Du har väl många vänner som stöttar dig lr? KRAM

2010-05-21 @ 16:57:08
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

kramar! SKRIV allt du vill och klarar av, lyssna på mig; jag VET att det hjälper. Skit samma att det är privat, det hjälper att skriva av sig.

2010-05-21 @ 18:01:20
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Johanna

Skriva är det absolut bästa sättet att få ur sig det man vill. Prata är mycket svårare. Så jag tycker du ska skriva av dig hur du känner. Kram på dig gumman.

2010-05-21 @ 20:13:35
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0