Godmorgon

Alla glada och pigga och KANSKE bakfulla människor.
De har vi någon som är här idag i allafall.. Men själv är man uppe o hoppas kl 07.30.
Idag får vi se vad dagen har att ge, de jag vet är att jag ska ut o leka med min son.
Men vet också med mig att jag har ett hematt ta hand om och får la se om de hinns med idag.
Imån ska jag jobba kväll, men börjar ju inte innan kl 16 så man har gott om tid på sig att städa då.
Jag ska nog ta lite kort idag som man kan lägga ut, tänkte jag skulle ta på Johannes o hans häftiga cykel han fick låna av sin kusin(Nadja). Den duger sålänge medans han ändå inte kan cykla.

Bloggen för övrigt vill ej uppdatera sig på Facebook , jag blir TOKIG och GRÅHÅRIG!!!

Kommentarer
Postat av: iidaa

Har du gått med i "blogpost" på facebook? :)

2010-05-16 @ 12:30:04
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Emmelie

De går inget vidare.. hmm men ska se om de funkar snart

2010-05-16 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0