Det va de rätta

De känns bra på ett eller annat sätt,tror de va de enda rätta.
Jag känner mig också på något sätt lättad, kanske svårt att förstå.
Men jag har haft en bra dag tillsammans med min son, ända fram till kl. 14.30.
Då bröt helvetet loss, jag orkar inte gå runt och ha ont i magen varenda dag..
Mitt liv och Johannes liv är värt något mkt. bättre, vill ej ha bråk och gnäll varje dag.
Nu har jag de så lungt och skönt hemma, men snart så vet jag att jag kommer få ont i magen.
Min lillplutt ska sova och jag ska bara sitta här och tänka på vad jag o min son ska hitta på för roligt ihop
imån.?? Känner mig på något sätt lite nere, men ändå lättad. Jag VET ju liksom att de är så här de blir bra.Slippa alla MÅSTEN allt gnäll. Jag ska kunna få göra lite saker JAG tycker är roligt också.

THIS IS MY LIFE!!

Jag vet, jag är stark och klarar detta.. JAG ska klara detta..
Sen den dagen jag fick veta sanningen, har jag inte kunnat lita på något som sagt´s.
En gång ljugit i över året, kommer de alltid gå att dölja sanningen.
Men som DU vet kommer den alltid fram, och även den gången, men dock ett år senare och de blev bara jobbigare.

Varför drömmer man alltid om de perfekta livet??Är de för att man inte har de bra? eller vad är de?



JAG O JOHANNES MOT VÄRLDEN!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ordnar sej gumman, hur du än väljer att gå vidare, singel eller inte, så finns vi vänner kvar för dej.Kram

2010-05-21 @ 21:27:38
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Du klarar detta! Du har värlend bästa unge och superfina vänner och en härlig familj :-)



Du har jobb, är söt, snäll och bra! Du är stark! <3

2010-05-21 @ 22:12:34
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0