Syster dag

I morse va syster Veronica här och hjälpte mig med att fylla i en massa till CSN, ska börja plugga hade jag tänkt mig. Omvårdnadsprogramet..
De har ju vart underbart väder idag , vilket innebar att Johannes va rastlös.. Hmmm då fick jag mig en idé att vi skulle åka upp till min andra syster Pernilla för att kolla på alla djuren *lysande*

D



Det va en riktigt mysig dag.. Vi matade hönorna med gräs, men Johannes tyckte inte riktigt om den hesa tuppen som gal hela tiden.
Sen hästarna kallade han för "muuu" men han vet ändå att de är hästar..
Han skulle ju självklart också sitta i traktorn, för den är farlig att glömma när man är ute på landet.
Själv vill man gärna bo sådär, för man märker på Johannes att han blir en helt annan kille.. Han blir så lugn o go när han kan ströva helt fritt o göra precis vad han vill.. Åhhh..

En riktigt underbar dag *like*

See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0