Semester

Nu har jag haft de från bloggandet, men nu så.. Haha ne skoja bara!
Semester de har Johannes, han är hos sin farmor i husvagnen och har de lite mys. Han åkte idag kl 10 ca och kommer inte hem förrens imån.

Jag har vart så fruktansvärt rastlös så jag har inte vetat vad jag ska göra, mesta delen av dan har jag vart hos Helena o spelat kort (500).

De är konstigt att så fort man blir barnledig blir man som ett nervrak och vet inte alls vad man ska hitta på..

I helen by the way ska jag jobba, nu va det allt ett bra tag sedan.. Ska bli kul! Lördag mellan 07-21 alltså delad tur.. Och söndag 07-16 och måndag 07.30-16 uhh kommer nog kännas men ska bli kul o komma tillbaka igen, dessutom så ska jag jobba lör och sön med Johanna så de kommer nog gå bra.

Tänkte slänga in lite kort som vi tog på midsommar och sen från åkturen med båten.

Vi kan börja med midsommar:



De va en del bilder.. Ungarna Adam och Johannes hade verkligen kul ihop, dom gillade varann och bråkade inte en enda gång.

Och nu till Båtturen:


Johannes älskar båten.. Han säger varje gång vi säger att vi ska åka iväg och man kanske menar bilen då skriker han "BÅT MAMMA BÅTEN"

Åhh nu saknar jag min lille, men men han kommer ju imån.. Och imån händer de grejer.. LÄNGTAR!! *hemlis*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0