Så där ja

Jag började min morgon med att ta en promenad ner till affären tillsamman med Johannes Johanna o Alex.
Ska börja banta ihop med min vän johannasalex.blogg.se.
Ska försöka sluta med söta saker o sådan skit. Inte för att jag äter de så mkt. ändå men de går alltid att minska på de ändå :P

Nu ska jag väga mig och mäta mig runt midjan....

BRB....

Midja där jag har mest fläsk: 91
Vikt: 65 kg (trodde ärligt de skulle va mer blev chokad) men posetivt!
Låren runt om : Ohhhh fy fan vågar jag skriva de ?? 56 fy fan.
Armar runt om: 32

Får fråga David efter ett riktigt mått band så jag kan mäta riktigt sen, har bara en tummstock så man får mäta med ett band och sen mäta mot tummstocken.

Ja då börjar de då:) haha..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu kör vi! :D

2010-06-01 @ 13:02:39
URL: http://johannasalex.blogg.se/
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jepp jepp :-) sa till Johanna igår att jag hänger på så jag ska också försöka :-)

2010-06-01 @ 14:48:51
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0