Onsdagen

Ja den har då vart SUPER, började me lite kaffe på morgonen med Helena o Suss.
Sen gjorde jag en väldigt god pastasallad*mumms*
Åkte till Kinna tillsammans med Johannes , Johanna o Alex.
Shoppade en jätte fin tunika på Jc och ett par Jeanslegging´s för hela 299kr.
Sen va jag på Kappahl och köpte Strumpor till mig själv och ett halsband till lille Dennis och en present till min Älskling David.
Sen vidare in på Netto där jag handlade en liten gullig sportflaska till Johannes och lite annat smått o gott.
Sen ner till Extraplanet där jag hade lovat Johannes vi skulle köpa nått till honom, så de blev ett vertygssett i plast och en vattenkanna.

Sen för övrigt har de vart en kanon kväll...
Nu vill jag att Johannes ska somna , men ikke sa nikke.. Han ligger o ropar PAPPA och alla möjliga namn.
Imån ska jag åka o handla lite mat oså..

Som ni märker så kom skattepengarna idag ;D


See youu

Åhh så vackert

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Åka och handla mat skulle jag med behöva imorgon. Det typ ekar i min kyl hehehe

2010-06-09 @ 23:04:56
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0