Omvårdnad

Imån ska Malin hjälpa mig lite granna.. Jag ska söka in till omvårdnad som börjar i Augusti.. Ska bli kul om man kommer in.. Jag vet dock att de är försent att söka in nu men de kan vara så att de är någon som hoppar av och då kan man bli intagen i kursen :)

Så de är morgondagens projekt..

För övrigt som jag har tänkt jag ska jobba ihop pengar till, ska jag nu skriva en lista som ska följa me mej i bloggen.

  • Diskmaskin
  • Systemkamera(behöver ej va nån bra men bättre än en vanlig)
  • Ny mobil
  • Och kanske en ny rosa liten dator
Hmm får se om detta funkar..

Bye the way ni som inte vet.. Jag har världens sötaste son, och jag ÄLSKAR han så otroligt.
Vad skulle jag göra utan honom??

Mamma Älskar sin son Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0