Nu ska jag blogga

Ja, för de har jag inte gjort de senaste.
Helgen har vart bra, Igår åkte David till Stockholm för att kolla på KIZZ. Så jag fick vara hemma med lillen o mysa.
Jag cyklade till Shell och köpte godis så va Jessica här så länge o kollade Hannes.
Sen satt vi o köka godis o tjötade*mys*
Jag somnade som en stock igår för jag hade vart uppe sen kl 06.00 på morgonen.
Idag gick vi upp vid 06.30 och grejade iordning allt här hemma.. De e gott och få sådant gjort på morgonen så slipper man tänka på de hela dan sedan.

Jga duschade och gjorde mig fin, sen kom Hille o Suss på en kaffe, sen ville Johannes givetvis leka med Johan. Så de va bara och gå ner till Helena o Johan.. Haha då skulle Johan duscha så Johannes han ville med de..

Nu ska jag försöka få Johannes att vila en stund , för då somnar han tidigt ikväll :)

See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0