Jobbat sol och Johannes plutten

Igår och idag ahr jag jobbat, underbart väder har de vart men de e klart man ska jobba då.. Så nu kommer la regnet lagom till´s man är ledig.
Idag har Johannes  vart med sin pappa på skogsdag i Torestorp.. Massa skogsmaskiner som Johannes gillade skarpt.
Och dom hade också vart och köpt nya fina sandaler och en fin Kepa.. Så söt min pluttis.
När mamma kom hem va han jätte trött så jag la han i sängen med välling.. Verkoar som om han inte vill äta så mkt. när de e så varmt ute.
Men ikväll står de grillning på Schemat och antagligen blir de nån öl till :) För imån är jag LEDIG!

Jag stormtrivs verkligen på jobbet, nu när dom väl börjar känna igen mig och vet vad jag heter, kallar mig oftast för lilla tösen :)
Nu tror jag nog att jag också ska vila en sväng, gick upp kl 06.00 idag så jag är lite trött :9

Se you..

ps. har bilder jag ska lägga in, kanske gör de senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0