Helgen o de fina bröllopet

Helgen då ja, de va meningen från första början att jag skulle ha festat. Men de blev ej så.
Fredagen skulle jag va me o festa lite me tjejerna, men Johannes ville inte sova hos sin Mormor, så jag fick hämta honom. De gjorde jag gärna i o med att jag va väldigt trött, så jag somnade som en stock.
Lördagen bestämde vi oss för att fira att David cyklade hela vättern runt, men vi blev trötta så de blev inget av de heller.

Sen idag på dan när Johannes sov så kollade jag på tv, Gud vilket fint bröllop. Hon va ju GUDOMLIGT vacker måste jag säga.. Blir Avis som bara den.
Men vem vet man kanske gifter sig nån dag jag med *ler*

Ohh just de ja, dom har butt fönster i lägenheten, my my my.. Va jag fick städa efter fyy fan..

Men skit fint blev de :)

Imån händer de inte mkt. ska umgås med min familj bara hela dan.. De e underbart. Åhh kollade på lite filmer innan när Johannes va bebis.. Oo min pluttis e stor nu.. Här kommer lite bilder på när han va liten..

En hel del bilder. Jag börjar nästan gråta när jag ser bilderna, han é verkligen så söt och underbar.. Och tden har gått så fort.. VART har den tagit vägen??? Åhh söta pluttis..

Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

ååå nyföding!!! :-)

2010-06-19 @ 23:19:29
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0