Go kväll mina damer o herrar..

Johannes han sjöng så fint så fint för sin mamma.. Så här lät de ungefär..

- akta dej akta dej, annan ta da deeeej, bä bä täla bannn,annan ta da deeej..

haha gull unge..

ÄNTLIGEN har han somnat, gott gott..
Idag va jag hos min syster lite på kväll´s kvisten..Satt o tjöta om skolan mm.. Hon har ju alla böcker jag kan låna om jag nu ska hoppa på de.Ska ringa imån o kolla om dom har någon reservplats till mig på Omvårdnadsprogramet.

Jag vill ha ett HUUUUS, NUUUU!! Sen vill jag ha en BEBIS TILL *LER STORT*

Så e de och så blir de.. haha..

See you

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, mera bebisar! :)

2010-06-21 @ 22:53:30
URL: http://johannasalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0