Bilderna från igår

UNDERBART va de när hela gänget satt o tjöta o grilla och ungarna lekte.
Sen tog jag ju även kort på när jag o Anneli va ute o gick.



Johannes ville ha min och sin glass (åpna unge )haha


PERFEKT ställning för dom små, tydligen så va denna ställningen med i markbladet, den är gjord för små och stora, även pensionärer. *ler*

Gick även över till mamma igår, för min "extramamma" va där, har inte sett henne på hmmm ja 1 år eller så.
Då va henne´s dotter också med med sina barn.
Johannes gillade Wilma..


ÄNTLIGEN med på bild, med köreven i näven haha

Snyggaste brudarna NÅGONSIN hahaha LOOOSER!!


Johannes o Liam har köpt sig en egen lyxvilla. Inredd med plankor.
Haha gud va roligt dom hade de där inne.. De va en syn alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0