Bad bad bad o SOL

Underbart verkligen... Idag ahr vi vart hos mamma och satt upp en pool. Johannes o Alexandra badade som två som tokar.. Sen kom Liam också o ville bada.. Så underbart att se barn njuta så mkt.
Efter ha vart där i ca 3 timmar gick vi hem en sväng.. Sen va de vidare upp till sjön för att få bada lite till.. Men de gillade inte Johannes för att han va nog för trött och sen va de lite kallare i luften. Åh på vägen hem i från badet blev jag så in i H****** sugen på Pizza... MMMMMMmmmmmmm va gott de va kan jag säga.. Längesedan jag åt de, Johannes han åt en del han med..
La han i säng vid ca 20.30 somade som en sten..

Imån vet jag inte vad man ska göra men funderar på att åka o lägga sig vid nån sjö eller nått.. hmmmm.. kanske får se imån.. nu slappa..

Puss HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0