Skara SommarLand

Ja vi har haft lite semester våran familj och några kompisar.
Vi åkte till Skara Sommarland tillsamman med Linn Markus och lilla Cindy.

Åkte på Fredagen och kom hem på Måndag, måste säga att vi fick ju de bästa vädret man kunde ha strålande sol och varmt. Men så kom söndag EM. Såg att de blev helt svart på himlen och helt plötsligt slog de bara till och började spö regna.. Sprang med Johannes i vagnen medans David hade gått i förväg för att vi hade fönster öppna i vagnen.
Efter vi kommit in i husvagnen o allt va lungt så s¨g vi att brandkår och allt kom, JA då hade de slagit ner precis bakom Vattenbanorna inne på sommarlandet. Hehe men vi va ju inte där men vi fick gratis inträde för en dag nästa år :)


Hmmm tog med kameran men OJ hade glömt ladda batteriet så att de blev inte så många bilder. :(



Har lite fler roligare kort på David´s mobil sen med, ska se om han behagar att lägga upp dom.

Jaja, nu till verligheten, jag väntar fortfarande de e snart outhärdligt så mkt. jag väntar o väntar.. men men de kommer nog.

Nästa vecka har jag en helvetes vecka på jobbet , är vara ledig Onsdagen sen jobbar jag mån, tis,tors,freda,lör,sön,mån. ohhh var av söndagen är en delad tur vilket innebär 11 timmar.. Men GOA pengar den veckan..

Nu ska jag nog servera pojkarna ute i husvagnen kalla öl.. Ses imån gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0