kan man??

Bli mer förväntansfull?? åhh...

Johannes va verkligen trött idag, han somnade som en liten stock.
Vi va iväg hos min moster på en kvällsfika, mycket trevligt !
Johannes fick en glass strut hehe han såg så rolig ut


Men idag när Johannes kom hem från sin farmor va han JÄTTE glad att se sin mamma..
Åh vad jag hade saknat min pluttis.. Så jag tänkte de vi tar en promenad ner till Mormor..
Haha de första han sa va
-Biiiilen
-nej, vi ska ta vagnen(för jag trode ju han menade den riktiga bilen)
- BIIILEEEEEN (skrek han)
Han menade ju så klart sin Bobby car

Min lille snygging, han är då den goaste som finns i hela VÄRLDEN!

Ne, nu ska jag snart sova o DRÖMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0