UPPDATERING!!

Fan sitter o lyssnar på ett album SPIRIT.
Just i den tanken får jag fram allt.. Så underbart jag har de nu.

Jag har en vacker son, den VACKRASTE av dom alla.

Jag har en sambo som ÄLSKAR SIN FAMILJ mest av allt(även om han gjort mkt. misstag så vet jag att hans ursäkt kommer från hjärtat o detta nya liv vi ska leva betyder allt)och inget mer problem kommer de bli mellan oss, nu finns de bara SANNING.

En underbar mamma, hon är den BÄSTA.

Underbara systrar, GULD värda.

Och jag ahr till o med tagit reda på vilka som är mina riktiga vänner, NI får den största ROS på denna värld.
Ni stöttar mig alltid i mina beslut och finns för mig.

Lyssna på låten-BROTHER`S UNDER THE SUN-Bryan Adams

Men ta i stället för BROTHER`S så tar man SISTER`S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0