Skolan o vardagen

Idag har jag vart i skolan för första dan, mkt. att ta in i huvvet. Men GUUUUD va kul de ska bli.. Dock den stora nackdelen va att man fick vecko Schema.. De gillar vi ikke..

Idag ska jag o Johannes nog baka bullar, men nu e han hos dagmamman..
Johannes har blivit bjuden på ett kalas på Torsdag så då ska vi till grannen henne´s lilla söta dotter har fyllt 1år.
Så igår va vi inne i Kinna o köpte present :)

Åh de finns ju inget värre än att betala räkningar.. Blää, men de e ju ett måste så va f*n.. hehe..

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta hand om mitt hem, sen blir de kanske en kaffe med Anneli..

Oj lördag blir de utgång me underbaraste Malin, Men först på dan lite Shopping :)




SOOOO IN LOVE OUR BEAUTIFUL SON
/ Mamma o Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0