Skolan o prat med chefen

Idag va jag i skolan och sen när jag kom hem pratade jag med min chef i telefon, de kändes så skönt. Kul att man kan prata med henne om lite vad man vill. Hon ville jag skulle komma in nån dag o fixa lite och att jag kunde ta med min son in till jobbet.
Hjärata är lättat.. Vi bestämde också att jag först ska bli inringd i jobbet om ca 2 månader tills att jag liksom har kommit in i själva pluggandet.

Skolan va helt okej idag.. Vet att vi kommer få ett arbete på Tisdag som vi ska jobba med på Fredag.. KUL, jag ser verkligen fram emot detta.. Känner mig så taggad.

Imån ska jag o Malin in till Göteborg o fixa lite nya kläder till utgångensenare på kvällen, ska bli DUNDER kul.

Mennu tror jag faktiskt att jag ska ta hand om min lille son och sen om hemmet.

Skriver senare för jag ska lägga in lite bilder med:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0