Säga FÖRLÅT????

Jag vill kunna säga, att jag BEHÖVER dig, att jag behöver dig.
Alla gånger vi bråkat, har jag sagt att jag HATAR dig, du vet de är inte sant.
Så säg de nu ja, säg de nu för snart är de för sent.
Jag vill VÅGA säga FÖRLÅT men jag är feg och jag är för stolt de har jag fått från DIG.
Va den som börjar är SVÅRT!
Tiden den springer, stanna inte upp för nån, säg de innan de är FÖRSENT.
För länge sen sa jag, jag sa PAPPA jag ÄLSKAR dig, började du gråta.
Och de e klart att jag känner, hur mycket du gjort för mig, men tagit de så för givet.
Så säg de nu ja, säg de nu för snart är de försent.
Jag vill VÅGA säga förlåt men jag är FEG och jag är för STOLT de har jag fått från DIG.
Va den som börjar är svårt.
Så säg de nu ja, säg de nu för snart är de försent.
Jag vill VÅGA säga förlåt.
Tiden den springer, stanna inte upp för nån, säg de innan de är FÖRSENT.


http://www.tv4play.se/noje_och_humor/lotta_pa_liseberg?videoId=1.1740019


SÅ JÄVLA BRA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0