Redo?

Japp fullt ut. Fy fan min Älskling nu börjar vårt nya liv.
Flytt o bebis o allt.. Fan va gött..

Ska berätta:

Har kollat en del ställen att bo på nu så förhoppningsvis blir de innan detta år är slut.
Vi ska skaffa mer bebis, men de är bara vad vi prata om lite lätt nu, vi tycker de att Johannes e såpass stor nu och behöver ett syskon.
Jag börjar skolan nu på onsdag.
Allt e så jävla bra nu.


För denna stund jag sitter o skriver så mår jag så bra att jag till och med vill bara skrika ut de ;D

Idag ska jag jobba, börjar kl 16-21 , min vän Helena ska ta Johannes en liten sväng till´s mamma kommer hem.. För min sambo jobbar också idag fast till 23.

Har vart på bankjävlar runt om i Kinna idag o krånglat för att mina CSN pengar är borta.Men kommer nog imån EM om allt har löst sig.


För övrigt ingen att berätta som är viktigt.

Älskar min son han är så underbart söt /Puss


Kommentarer
Postat av: jenny

kul:) grattis till eventuell flytt o bebis då :)

2010-08-16 @ 18:42:49
Postat av: Anonym

Tack, men inget planerat än så men hoppas ju i allafall att man ska ha en bebis inom 2 år i allafall.. Men flytt de kommer de bli:)

2010-08-16 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0