Pest eller Kolera!!

Häromdan va jag hos läkarn, har länge gått med något i halsen. MEN va fan tänkte jag de går la över....
UP`S skulle jag inte trott att de gjorde, Ajabaja sa läkarn..
Inga kuliga alternativ på vad de va fick jag heller.. Men får svar om ca 1 vecka, dom tog 2 prover på mig.
Sen skulle jag få komma till en specialläkare som skulle kolla..
Han frågade om jag hade andra symtom , Ja joo sa jag men va fan de e la inget som hänger ihop med de trode jag.. FEL igen Emmelie. Ont i magen och mår illa... Tappar hår,trött och jämt sjuk och hade en stor böld bakom mitt öra, på den sidan som de sitter i halsen alltså höger.
Ja jo sen när man tänkte efter så, hmm allt kan ju förknippas med en o samma sak..
Dom skar upp min böld men dom sa kommer den tillbaka kan de bli operation(kanske).
Igår satt jag o grät hela dan, va verkigen piss allting..
Jag vill veta VAD de är inte ha några JÄVLA alternativ.

Denna låten lyssnar jag på HELA tiden
http://www.youtube.com/watch?v=Jzu3Ihyq50c


By the way, ska på fest ikväll, skönt o koppla bort allt en stund

Kommentarer
Postat av: jenny

nej usch vad hemskt :( hoppas verkligen det inte är något allvarligt. Kram

2010-08-29 @ 11:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0