Party och falskhet

I Lördas va jag o Malin i Gbg och shoppade lite kläder.
Jag fick tag på en del, Ett par skor en kjol 2 linnen , leggings och Bh och Trosor.
Mycket fint tyckte jag själv.

Sen va vi ute på krogen, dock ej så roligt men skönt va de o komma hemmifrån och bara ha de gött.
Tack för kvällen Malin <3


Igår cyklade David Viaredssjön runt, Åh min stackare fick punktering på framdäcket och gjorde en regäl vurpa.. Kom hem och då va hela benet uppskrapat:(
Men han kom i mål i allafall ;D

Senare på kvällen va vi hos ett par goda vänner och fikade, de va verkligen mys.

Och nu till "falskheten" som jag skrev.

HUR kan man va så jävla dum och vrida o vända på vad man säger? sitta o ljuga för sina vänner om vad som IGENTLIGEN hände? Åh tror nog att *** va dummare än vad jag trode.
Man blir ju inte nådigt full i skratt heller.. HAHAHA.
Men men , bara så ni vet kommer ju sanningen fram förr eller senare.

Nu till lite bilder

Våran resa till Öland i Sommras:

KUNGEN`S SOMMARSTUGA

CAMPINGEN


DJUPARKEN PÅ ÖLAND



Kalaset Hos Mena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fel, sanningen kommer inte alltid fram. Tycker synd om dig för allt som du INTE vet och som antagligen aldrig kommer komma fram.

2010-08-23 @ 10:08:07
Postat av: Emmelie

Du som skrev de där upp kan ju tala om ditt namn , annars har du inte på min blogg o göra!!

2010-08-23 @ 10:55:09
Postat av: jenny

usch falskhet hatar jag ! Bra att du säger ifrån. Låt inget/ingen trampa på dig.

2010-08-24 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0